lördag 31 december 2011

Happy new year!

Nu är det bara timmar kvar av 2011. Hurra för 2012! Snart är vi där! Jag har inte gjort i ordning någon topplista över mina alster under 2011 ännu, tänkte vänta med det tills jag skapat klart för i år. Kanske blir ett supersnyggt alster klart strax innan middagen ikväll? Vem vet...

Dagens kort är inte riktigt gjort i mina färger, men jag blev nöjd ändå. Motivet från Gorjuss passar så bra ihop med pappren... Jag har använt papper från Mollys oktoberkit, Shabby Iris, blommor från Wild Orchid Crafts, och lite smått och gott från mina gömmor.

Detta kort är mitt bidrag till Wild Orchid Challenge Week 39 - Christmas Friendship, och till I love Promarkers #97 - Anything Goes.



Happy new year! In these last hours of 2011, many bloggers blog a top list of their favorite things from 2011. Since I'm still crafting, I'll save my list for January.


The card I'm showing you today isn't really made in my ordinary colors, but I think I got it right anyway. I really think the stamped image from Gorjuss matches the papers well. I've used papers from a shabby chic kit, flowers from Wild Orchid Crafts, and some other bits and pieces from my stash.


I submit my card for the Wild Orchid Challenge Week 39 - Christmas Friendship, and for the I love Promarkers Challenge #97 - Anything Goes.