fredag 15 april 2011

Örebroscrappen!

Hektiskt på jobbet såhär sista veckan före påsklovet. Måluppfyllelsemätningar,materialbeställningar, nya läroplaner... Tur att man kan koppla av med lite pyssel. Eller mycket! I lördags var det Örebroscrappen på Tullängsskolan. 80 glada damer samlades för att pyssla bort en hel lördag. Kul var det, både att vara där och pyssla och att vara en del av gänget som jobbade bakom kulisserna.

Självklart var det ju kul att träffa folk igen, som jag lärt känna genom andra träffar, både i Norrköping och Linköping!

 Idag visar jag ett kort med en alldeles ny vikning som jag lärde mig av Ciza på Designat i lördags. En sned stafflivikning! Himla snyggt och effektfullt, tycker jag. Textstämpeln är en av alla underbara som Pysseldags gör!



Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!