torsdag 7 april 2011

Anonyme Scrappere #19

Denna utmaning från AS går helt enkelt ut på att låta sig inspireras av påsken. LO, kort eller alter, bara det har med påsk att göra så är det godkänt. Jag har sett i flera bloggar att man kan altra äggkartonger, och jag blev så sugen! Det är ju perfekt att ge bort, med t ex Kinder Egg i, till sina nära istället för påskägg. Så jag målade min äggkartong lila på ovansidan och sprayade med brun glimmer mist på undersidan. Sen gick jag lös med lite papper, spets, blommor och bling! Jag är nöjd med min äggkartong och lämnar den som bidrag till Anonyme Scrapperes utmaning 19 - Påsk.








Tack för titten och välkommen åter!

3 kommentarer:

  1. Så søt denne var!
    Herlig med lilla, og så delikat dekorert.
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvaraRadera
  2. Kjempe søt. Flott pyntet i lekre farger.
    Takk for at du deltar hos AS! Marit

    SvaraRadera
  3. Veldig flott kartong, nydelige farger og veldig lekkert pyntet. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!