fredag 8 juli 2011

Flutter By Wednesdays, Card and Scrap och SWE

Puh! Det är varmt som i en bakugn i Örebro. Det har nog satt sig lite på kreativiteten, tror jag. Det här kortet, inspirerat av en skiss på SWE Scrapbook, tog mig tre dagar att bli klar med! Och då hade jag ändå färglagt motivet i förväg... Detta är mitt bidrag till Flutter By Wednesdays Challenge den här veckan, som är en öppen utmaning. Det enda man behöver tänka på är att ha med en fjäril eller en älva. Jag lämnar det också som bidrag till Card and Scrap #12, där man ska använda punch eller dies.

Whew! Örebro is hot hot hot! I think it's affected my creativity - this card took me three whole days to finish! That's not including the coloring, I'd done that earlier. I've used a sketch from SWE Scrapbook for inspiration.


I'd like to submit this card for this week's Flutter By Wednesday Challenge, which is an open challenge, the only rule is to use butterflies or fairies. I'm also submitting it for Card and Scrap Challenge #12 where the challenge is to use punches or dies.


Thanks for stopping by!






Tack för titten!

1 kommentar:

  1. wawwww it is beautiful

    Thanks for joining us at Card and Scrap!
    Hugs:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!