lördag 29 juni 2013

Nya pennor!

Alltså, jag gillar verkligen mina nya pennor. På riktigt. Ni anar inte hur kul det är att kunna göra så mycket mer saker, känna att alla videor på YouTube verkligen kan lära mig nya saker! Ojojoj!

När jag fick mitt första paket med Copics från USA (billigare och lika snabbt som att köpa i Sverige) Var jag tvungen att sätta mig och färglägga lite på en gång. Laga middag, fixa jobbgrejer, dammsuga... Nej, allt annat fick vänta. Jag hade pennor att leka med! Jag målade fina Watering Can Tia från Some Odd Girl på en gång och det blev faktiskt bra!


Kortet gjorde jag i måndags, då jag hade lite pysseldag och fikastund med två fina vänner. Mönsterpapper från BoBunny, en halv doily, lite blommor och bling... Klart!


Färger: 
Hår och ögon: E55, E57, E59
Vattenkanna: B02, B04, B05
Byxor och stövlar: BG10, BG11, BG13, BG45
(hudfärgen hade jag redan målat med PM)

I'm entering this card for the CMC Challenge Group Challenge #71 - Summer Colors.

Kom snart tillbaka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!