måndag 21 mars 2011

Helhelg med pyssel!

Helgen har jag tillbringat hos Mahlin i Nyköping. Vi har pysslat, lekt med Ville och fnissat åt tonåringarna som hade fest längst ner i huset där Mahlin bor. Sådär som bara lagom vuxna 30-åringar kan.

Ett av mina projekt (det enda jag fotograferade direkt) var ett triangelvikt kort i vintage-stil. Resten av helgen hade mer av ett färgglatt tema, men jag var ju tvungen att göra något i min egen comfort zone också.

Detta kort lämnar jag som mitt bidrag till Vintage Udfordring #18 - inspireras av våren och av deras header!






Håll till godo, jag visar mer snart! Till helgen blir det mara på Stellas, då hoppas jag göra mer att visa.

3 kommentarer:

  1. Så helrig ett kort og en lekker bretteteknikk.
    Det arket der.. to die for. Hvilken produsent er det?
    Nydelig pyntet og i lekre farger.

    Takk for din deltagelse hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvaraRadera
  2. Pappret kommer från 3ndy Papir... Jag vet inte vad det heter, jag har bara en pytteliten bit kvar...

    SvaraRadera
  3. så nydelig kort, liker så godt det enkle ved det, og den fine bretteteknikken :D
    takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!