söndag 27 mars 2011

Nordsalten HK #26

Igår var det mara på Stellas! Hurra! Det är så mysigt där, det blir så trevlig stämning när det bara är 20 personer som sitter och scrappar. Fia och jag var riktigt produktiva igår, två av tre tävlingsalster klara före lunch! Här är ett av mina alster från igår, som jag lämnar som bidrag i Nordsaltens utmaning #26 - till en tonåring.

Asken har jag fått (den var fylld med rosa pysselgrejer) och tyckte den kunde behöva en makeover. Jag distressade med Vintage Photo och klädde lockets ovansida och sidorna på asken med brun CS. Sedan fäste jag en bred spets runt locket, så att den hängde ner över sidorna på asken. Några pärlor var allt som behövdes på sidorna. Locket dekorerade jag ordentligt, med rosor, pärlor och band. På fredag fyller någon år, och då ligger hennes present i asken!

Asken ovanifrån.


Närbild på blommorna, som är dekorerade med Stickles, så klart!


Gillar verkligen hur det blev med spetsen!
Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Kjempelekker eske. Flott med blondekanten rundt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvaraRadera
  2. Jättefin ask!! Duktig du är!!

    Du VANN örhängena ( + en liten extra-gåva) i tävligen på min blogg! Grattis! ;)
    Skickar paketet hem till dig idag!

    Kram, M

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!