lördag 4 februari 2012

Stellas vintertävling - former

Stellas har alltid minst en riktigt klurig tävlingsgren med. I den här tävlingen var det Former. Man skulle skapa med en oval, något avlångt, en cirkel, en stjärna och en fyrkant. Jag klurade länge, men kom på att jag ju hade en oval die, så då utgick jag från den och från de dämpade, "manliga" pappren i kitet för att göra ett avskalat manligt kort.

Ovalen har jag stämplat min hälsning på, cirkeln är de tre pärlorna på nålen, fyrkanter har jag med flera stycken, det sitter en stjärnbrad i ett hörn, och bandet är ju avlångt.


Tack för titten, kom snart tillbaka!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig och annorlunda tävling. :)
    Ett härligt kort. Håller tummarna för dig.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!