måndag 27 augusti 2012

En till facebookutmaning

Igår hade duktiga Ulrika en skissutmaning på Facebook igen! Ulrika gör alltid så inspirerande skisser, tycker jag. Jag hade besök igår och sedan lyckades jag med bravuren att städa och greja istället för att sätta mig vid pysselbordet, men kvart över nio, med 45 minuter till godo, satte jag mig äntligen och började leta bland papper och dekorationer.


Kortet är en sk Z-vikning, där man viker det som ett vanligt kort, men sedan gör ett veck på mitten av framsidan och viker tillbaka den delen. Ovan ser ni hur det ser ut ihopvikt, nedan är det helt utvikt.



Pappren jag har använt, samt flaggorna och de söta biljetterna, kommer från Mollys Scrapbookings augusti-kit. Stämpelmotivet är en digital stämpel från Saturated Canary.

Tack, Ulrika, för en rolig skissutmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!