tisdag 7 oktober 2014

Välkommen!

Jag har målat! Hurra! Jag satte mig med mina Copics i helgen och idag visar jag ett av motiven jag färglade.




Motivet kommer från Some Odd Girl och jag har använt följande Copics:
Hud: E00, E50, E51, E53
Hår och ögon: E53, E55, E57, E59
Klänning: G21, G28, G29, R81, R83, R85

Jag valde att hålla mig till den enkla stilen, så att motivet verkligen hamnar i fokus. Det rosa pappret passade så bra till de färger jag valt att jag inte tyckte det behövdes mer färg på kortet. Jag satte ett litet tårtpapper under för att få lite annan struktur på kortet. Sist strösslade jag med rosa blingstenar.

Jag har använt stämpeln Välkommen, som nu finns till det facila priset av 5 kronor i shoppen. Skynda fynda!

Passa på att shoppa hos Pysseldags under oktober, då Ciza har laddat upp med ett finfint Halloween-erbjudande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!