onsdag 21 december 2011

Julkort i Pysseldags-bloggen - igen!

Jag har gjort ett julkort, eller rättare sagt ett kort som ska bli ett presentkort. Jag har använt mig av papper från Echo Park, som jag ruggat i kanterna och distressat med Pumice Stone. Den söta flickan är från Magnolia. Jag har färglagt med ProMarkers på Color Copy-papper. Sedan har jag distressat runt motivet medan det forfarande satt kvar i min die, som jag använde för att stansa ut det.


 Jag har dekorerat med metallhörn, en bit gammal boksida, lite washi-tape och stickles. Och så rosor, förstås.


God Jul-stämpeln jag har använt har jag stämplat på en bit mönsterpapper och sedan beskurit så att bara själva texten syns, och inte ramen.


Hoppas du och alla dina nära och kära får en härlig jul, stressa inte för mycket, även om det är en del av julstöket. Vi ses på jullovet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!