onsdag 14 december 2011

Julkort i Pysseldags-bloggen

Idag visar jag ett julkort jag har gjort på en kortbas av ganska grovt kraft-papper. Jag har tagit en bit av en overlay med snyggt guldmönster som får ta rätt mycket plats på kortet, och sedan klippt ut en bit mönsterpapper från Authentique att stämpla min God Jul-hälsning på. Jag har dekorerat med några snygga, juliga saker, men hållit det rätt rent så att det snygga guldmönstret får uppmärksamhet.



Insidan är enkel, just den biten av samma mönsterpapper passade perfekt till "skrivruta".



På baksidan har jag stämplat med min nya, ursnygga personliga stämpel som gulliga Ciza skickade till mig idag med ett fint julkort!


Ta det lugnt nu, i julstöket, så ses vi nästa vecka igen här på Pysseldags-bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!