lördag 29 september 2012

Hjärtliga lyckönskningar på bröllopsdagen!

Idag tar två personer steget, deras två liv blir till ett enda. Jag fick beställningen på deras bröllopsinbjudningar för bara två veckor sedan, så jag fick snabba på. Men när man inte behöver göra identiska kort är det så mycket lättare och roligare att hålla sig till temat och samtidigt ha roligt, tycker jag. Dessutom blir varje inbjudan ett litet konstverk i sig, där brudparet får välja vem som ska få vilket.








Jag har bara lagt in en bild på insidan, eftersom alla ser nästan likadana ut. Texten "störst av allt är kärleken" skrev jag ut på datorn på 4CC-papper, ett lite tjockare halvblankt papper. Det blir lite lyxigare än att skriva ut på vanligt skrivarpapper.


Jag önskar Rosheen och Kawa en fantastisk bröllopsdag och ett långt och lyckligt äktenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!