lördag 8 september 2012

Skissutmaning på Facebook

Duktiga Ulrika är en hejare på att göra skisser och lägger dessutom gärna upp dem som utmaningar i facebook-gruppen En kväll - en utmaning. Det är så roligt att ha lite press på sig och samtidigt inspireras av så fina skisser! Titta in hos Ulrika, hon lägger upp många av sina skisser i sin blogg.

Mitt bidrag till gårdagens utmaning blev ett kort i rosa toner. Jag är ju inte så rosa av mig, men det här kortet bliv riktigt bra, tycker jag. Stämpelmotivet är från Some Odd Girl och färglagt med ProMarkers. Mönsterpappren kommer från Prima. Praktiskt att de går att matcha fast de är från olika serier, tycker jag.


I helgen ska jag försöka komma igång med julkorten igen. Förhoppningsvis har jag ett nytt att visa på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!