fredag 21 september 2012

Liftat Lilo med Molly-kit

Häromdagen satte jag mig i min pysselhörna och gjorde en scraplift. Alltså tittade jag på en layout som någon annan gjort (i det här fallet Lilo) och härmade den. Jag härmade placeringen av foto, rivna papper, titelns placering och satte dit lite andra roliga saker ungefär där de satt på Lilos LO. Det är inte min vanliga stil, men jag tycker att resultatet blev bra.


Närman använder ett mönstrat papper som bakgrund, tycker jag det är snyggt att ta lite mer dämpade papper och bryta av med, så allt inte blir en enda gröt.


Jag har skurit en smal öppning i pappret bakom det med bokstäverna, så jag skulle kunna stoppa in min journaling-tag någonstans.


Visst är rubonsen från Kaiser fina? Jag har använt en här och en ovanför blijettremsan (syns på översta fotot).

Allt material på min LO kommer från Mollys Scrapbookings septemberkit Bevara Minnen (utom de transparenta biljetterna som kommer från augustikitet). Jag tror att Lilo kan ha något kvar i shoppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!