tisdag 27 november 2012

Ett platt julkort...

Idag vill jag visa ett julkort som inte är så uppbyggt på höjden, men fortfarande välarbetat.

Jag har valt en röd kortstomme och ett mörkgrönt mönsterpapper för att få till lite murrig julstämning. Sedan har jag tagit en tag från mina Pink Paislee-grejer och stämplat med en snöflingestämpel (från Pysseldags) runt kanten, lite mer eller mindre utanför. Jag har färgat in kanterna på tagen och på mönsterpappret med samma dyna som jag stämplade med, nämligen Walnut Stain.



Lite spets på mönsterpappret ger lite extra struktur, tycker jag. Då är inte allt platt ändå... När jag hade satt dit min tag så tog jag några diecuts som låg på pysselbordet och satte dit dem. Avslutade med en knapp i form av korsade polkagriskäppar och en julhälsning av röda glitterbokstäver.

Tack för att du tittade in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!