måndag 26 november 2012

God jul med Pink Paislee

Jag har nyligen blivit upplyst om att det bara är fyra veckor till jullovet. Det innebär bråda dagar för oss alla, men kanske lite extra för oss i skolans värld, både elever och lärare (rektorer, SYV, kuratorer och alla andra med...)

Idag visar jag ett julkort som jag gjort med material från Pink Paislees nya julkollektion City Sidewalks. Jag köpte både pappren och alla diecuts från Mollys, så nu är det bara att klistra ihop!



En blomma, lite glitter och pärlor, så var det klart! Det är kul att bara leka ihop korten, då märks det inte att man gör så många, tycker jag.

Välkommen in snart igen, jag visar nog fler julkortsidéer inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!