tisdag 3 december 2013

God jul! Tillbaka hos Pysseldags!

Hej därute i vintern!

Jag är så glad att vara tillbaka igen och få chansen att visa upp Pysseldags snygga stämplar och vad jag hittar på med dem. Det är ett riktigt härligt gäng som inspirerar tillsammans med Ciza och vi har massor av vintriga alster att inspirera er med under december!

Idag visar jag ett julkort som jag gjort med Pion Designs julkollektion från 2012. Jag har rivit och distressat kanterna på alla papper så att de ska se riktigt ruggiga ut. Mitt söta Magnolia-motiv har jag färglagt med Copics. På hårbandet har jag förstärkt det blanka intrycket med lite Glossy Accents.



Den fina julhälsningen har jag stämplat på en bit vit cardstock med svart stämpeldyna. Stämpeln finns både som gummistämpel och som digital stämpel att ladda ner.

Jag gick verkligen all in med dekorationer på det här kortet, så det lämpar sig nog inte att posta, men personligt levererade julkort är ju alltid trevligt, eller hur?

Tack för titten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!