tisdag 10 december 2013

Julpynt med decoupageteknik

Hej på dig!

Idag blir det många bilder från mig. Jag har nämligen gjort ett julpynt! Jag köpte ett par trähjärtan i somras, snubblade över dem i en rea-korg, tänkte att de skulle nog komma till användning. Sedan har de legat i sin påse och bara väntat på att jag ska bli modig nog att öppna decoupagelacket, ta fram lite snygga bokpapper och bara kasta mig huvudstupa in i den för mig outforskade världen decoupage.

 


Så. Här är då resultatet. Ett hjärta, klätt med bokpapper, blankt och fint, dekorerat med stjärnor, snöflingor och rosor, klart att hängas upp där det passar.


Den lilla etiketten har jag stämplat och embossat God Jul & Gott Nytt År på. Stämpeln finns både som gummistämpel och som digital stämpel i webbshoppen hos Pysseldags.

Tack för titten! Kom gärna tillbaka snart igen, vi bjuder på inspiration och idéer i stort sett varje dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!