tisdag 17 juni 2014

PL från nyårsveckan i Orsa

Jag är tillbaka! Jag har saknat att blogga här, det blev liksom tomt, men nu är flytten avklarad och internetuppkopplingen funkar som den ska.

Idag vill jag visa min allra första PL-sida. Jag är löjligt stolt, för PL är så svårt! Jag tycker att jag har svårt att få till det med de olika korten, fotona och sånt... Men jag har faktiskt gjort en hel sida som jag är nöjd med!


Jag har använt vintriga papper från Maja Design som jag har skurit till rätt storlek själv (jätteenkelt!) och på ett par av dem har jag använt mig av hashtagord från ett kit med svenska och engelska ord.


Jag har fått blodad tand, shoppat lite och snart ska jag sätta fart med att dekorera mina PL-kort och göra hela uppslag med dem...


Tack för titten och kom snart tillbaka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!