tisdag 5 augusti 2014

Grattis-tag för Pysseldags


Idag har jag gjort en tag att sätta på ett paket eller kanske en blomma. Jag började med att färga in min tag med Distress Ink (Peacock Feathers) och spraya med lite vatten. När den torkat stämplade jag med dödskallarna i samma färg - jag ville att de skulle sticka ut, men inte för mycket. Sedan tog jag mitt steampunk-hörn och stämplade lite utanför, så att det blev som en bård runt den övre halvan av tagen. Den snygga grattis-stämpeln passar så bra med de andra så det var liksom omöjligt att inte göra tagen till en grattis-tag!

Jag har dekorerat med ett par rosor, lite bling och mina favoriter kugghjulen.

Tack för att du tittade in, kom snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!