tisdag 29 juli 2014

Hej Rut!

Idag vill jag visa en PL-sida som jag är riktigt nöjd med.

Eftersom mina foton är olika stora har jag valt att ge dem kanter av samma papper, så att de ändå både fyller ut fotofickorna och så att det blir en mer sammanhållen sida. De PL-kort som jag valde passade bra ihop med det pickiga. Jag tyckte inte det behövdes så mycket mer färg, eftersom Rut har en så färgglad outfit på sig på bilderna.

På titelkortet har jag stämplat ett monster och sedan skrivit min text (som jag retuscherat bort på den här närbilden).

Nedanför fotot i mitten har jag stämplat med den minsta hjärtblomman.


De stämplar jag använt är:
Monster (kommer snart)

Jag har använt papper från Pink Paislee och PL-kort från Becky Higgins.

Tack för att du tittade in, kom snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!