fredag 4 juli 2014

PL igen!

Hej hej!

Idag gör jag ett litet gästspel i Pysseldagsbloggen, och visar en PL-sida som jag har gjort. Jag utgick från känslan som jag förknippar med bilden på mig och min bästa vän från i vintras, då vi var ute på galej och fastnade på vimmelfotografens bild.

Jag har gjort titelkortet med vit cardstock, som jag piffade upp med två stänk av Distress Stain Picked Raspberry och några trästjärnor samt min titel "Partners in party". Fyndigt, eller hur? ;)


Journalingkortet får ni se utan text. Jag har skrivit ovanpå stämpeltexten Du & jag, som jag stämplat med samma färg som jag stänkte med på titelkortet. Datumet har jag skrivit ut med min Dymo.

Jag hoppas du blev lite inspirerad att göra egna PL-kort, det är ju ganska enkelt ändå.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!