söndag 14 augusti 2011

LO med Mollys juli-kit

Här visar jag en LO som jag gjorde på landet när jag var där förra veckan. Eftersom det inte finns någon el därute fick jag mista min bakgrund på förmiddagen och sen låta den torka tills jag skulle pyssla på kvällen. De mistade doilisarna torkade jag framför öppna spisen, pappa var snäll och lade in lite extra så att det blev riktigt varmt medan de torkade. =)

Jag har använt mönstrat och omönstrat papper, en tygtag, band och blommor från julis shabby-kit från Mollys Scrapbooking. Och så har jag lagt till egna gnuggisar, doilies, spets, blommor, snäckor, tejp och pärlor.





Imorgon är det slut på semestern och jobbet börjar igen. Känns alltid lite bitterljuvt, men man kommer in i det rätt så fort.

Tack för att du tittade in!

1 kommentar:

  1. Så himla fint!!! Gillar alla små detaljer och idéer!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!