tisdag 16 augusti 2011

Presenterar stolt MIG SJÄLV som ny medlem i Pysseldags DT!

Japp! Du läste rätt! Jag kom med!! Hurraaaa!

Jag har, som mina nära pysselvänner vet, deltagit i ett flertal calls ända sen jag fick veta hur det funkade med DT i pysselvärlden. Det lät bara så hhimla kul, liksom, att designa för ett företag eller en butik, hjälpa dem att inspirera andra med hur man kan använda deras produkter på ett nytt, annorlunda, kul, eller snyggt sätt. Så när Ciza på Pysseldags gick ut med sitt DT Call var det ju givet att jag skulle söka! Eftersom jag gör kort, mestadels, så skickade jag in två olika kort, en LO och en alter som mina bidrag. Idag ska jag visa min alter-grej: en liten burk som jag ska fylla med snabbkaffe och ge bort.

Eftersom jag är lite av en tidsoptimist satt jag och gjorde klart burken tidigt i fredags morse, innan jag åkte till syster för att vara med på möten inför bröllopet och senare möhippan. Jag var lite trött och ganska mycket stressad, när jag satt och pillade dit mina små Pearl Maker-pluttar... Sen gjorde jag en typisk Anna-grej: Jag flärpade iväg burken upp i luften med mina stressade och därför något fumliga fingrar, fångade den på returen... och alla pärlpluttar var utsmetade! Tur jag har en toarulle på pysselbordet...

Så, Ciza, du vet nog inte vad du har gett dig in på, men jag är otroligt tacksam för chansen att få vara med och synliggöra dina supertjusiga och roliga stämplar!







Tack för att ni läser och tittar på mina alster. Det uppskattar jag jättemycket! Och tack för fina kommentarer!

...och som Yasmine skulle ha sagt: Åh, mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!