söndag 27 november 2011

Some odd girl in pink

Igår var det julmysträff på Stellas. Vi åt pepparkakor, lyssnade inte på julmusik och pysslade intensivt. Alla de 25 deltagarna hade en trevlig träff, i alla fall om man räknar de skratt som bröt ut gång på gång. Jag och grannfrun var där och utmanades, inspirerades och hade roligt.

Yesterday, the yearly Christmas crop took place at Stellas. We ate loads of gingerbread cookies, did not listen to Christmas music, and had a blast scrapping. My scrap pal and I were there and were, as always, challenged, inspired and had a whale of a time!


Kortet jag visar idag gjorde jag när tävlingarna var slut och jag hade tid över... Det är ju så det brukar bli, man hinner med ett eller kanske två snabba alster efter slitet med utmaningarna, före prisutdelningen. Jag klippte till och tänkte ut hur jag ville ha det, sen monterade jag kortet hemma.

I made my card at the end of the crop, after the challenges were over, with the time I had left. I cut the pieces and decided on the layout before the prize-giving, and then put it all together at home. 



Stämpeln är frånSome Odd Girl. Jag har köpt den hos Mollys Scrapbooking, som också stod för allt annat material till kortet (novemberkitet Shabby Joyce). Motivet är målat med ProMarkers på ColorCopy-papper, ett papper som är halvblankt och jättebra till pennorna, då det inte suger in färgen på samma sätt som t ex albumblad.

The stamp is from Some Odd Girl and is called Gifty Gwen. It's colored with ProMarkers on Color Copy paper.


Jag lämnar mitt kort som bidrag till veckans utmaning i I love ProMarkers-bloggen.

I submit it for this week's challenge over at the I love ProMarkers blog.



Tack för titten och kom snart tillbaka!
Thanks for stopping by!

1 kommentar:

  1. Very cute image. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!