onsdag 9 november 2011

Vintrigt grattis-kort

Idag bloggar jag på Pysseldags blogg igen!

De bleka färgerna gör sig så bra nu när det börjar bli lite kallt ute! Jag har valt ett stämpelmotiv från Gorjuss och färglagt det med mina ProMarkers. Jag har duttat med Stickles på prickarna på mössan och stövlarna så att de ser lite festligare ut. mönsterpappret jag har valt är från ett franskt pappersföretag som heter Infocrea, blommor och bling är från mina egna gömmor. Den lilla biten japanskt bokpapper kommer från en bok jag fyndat på loppis. Praktiskt med böcker man inte förstår, då känns det som mindre helgerån att riva ur sidorna!

Mönsterpappret och pappret med motivet har jag dragit med lite Distress Ink runt kanterna på, så att det ska se lite mer inramat ut och få en lite mer upphöjd effekt. Grattis-stämpeln har jag stämplat med Vintage Photo på en liten bit cardstock och sedan satt dit med 3D-pluttar för ytterligare lager-på-lager-känsla.



Hoppas att ni har det bra därute i hösten! Titta gärna in imorgon, då inspirerar Ciza!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!