tisdag 31 januari 2012

Mollys månadsutmaning januari

Ibland tror jag att Lilo, som driver Mollys Scrapbooking, retas lite med mig. Som nu, t ex, när månadens kitutmaning är att använda så mycket som möjligt av kitet istället för att spara! Haha! Jag sparar alltid på mina kit, pappren matchar så bra och det är alltid sånt som jag inte skulle köpa själv. Till mitt kort har jag använt bitar av 5 mönsterpapper, delar av 3 av de dekorationsstrips som var med, ett halvt cardstock, en bit blått spetsband, en bling-grej, två brads och två blommor. Jag har inkat alla kanter med Walnut Stain och sen dekorerat med stickles.



Uppdatering: JAG VANN!! Woohoo!! Kolla här!

Kom gärna tillbaka imorgon, då bloggar jag för Pysseldags!

1 kommentar:

  1. Wowsing! Sååå fint! Ja... jag retas jämt! ;) Lotten dras snart. Ska bara plocka fram kaffet närmare mig...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!