lördag 28 januari 2012

Thinking of you, Molly!

Detta kort är inte typiskt mig, direkt. Det är enkelt, utan massor med distressing, lager på lager, dekorationer och sånt som jag annars öser på med. Jag inspirerades av skissen till Inzpira nr 2, men tyvärr kom mitt kort inte med i tidningen, så nu kan jag visa det här. Pappren, knapparna och den rosa braden kommer från Mollys Scrapbookings kit Shabby Joyce. Visst är de fina?

Kom tillbaka snart, jag har fler kort att visa!


It's not too often you see this kind of clean and simple card in my blog. For the most part, I do a lot of embellishing, distressing adn decorating. For this card, I chose to show off the pretty papers from Kaiserkraft and the image from Gorjuss. 

I submit this card for I love ProMarkers Challenge # 101 - Purple and Pink.

3 kommentarer:

  1. Superfint så klart!!! LOVE IT! =)

    SvaraRadera
  2. Very nice, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvaraRadera
  3. Very cute card and fab use of the challenge colour scheme. Thanks for joining the challenge at I ♥ Promarkers this week.
    Pauline x

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!