tisdag 20 mars 2012

Lillblomman skissar - mars

Jag har hittat en ny skissblogg: Lillblomman skissar! Lillblomman gör roliga skisser, hon har ju synts en del hos både SWEscrapbook och Scrapgalen, bland andra, men nu har hon alltså startat en egen skissblogg. Jag blev jätteinspirerad av skissen för mars och satte igång att blogga ett foto taget på grannfruns nyfödde son. Vi fick förmånen att träffa dem när de hade varit hemma en dag, bara, så på bilden är han två dagar gammal. Så liten!


Jag tog ett grönt cardstock och målade två fält med gesso, ett där fotot skulle vara och ett som motvikt uppe i hörnet. Pappren kommer från BoBunny och heter AdLib. Istället för blommorna på skissen har jag använt knappar och stickers. Sen blev jag lite wild and crazy med vimplarna... ;)


Tack för titten! Kom tillbaka imorgon, då bloggar jag hos Pysseldags!

1 kommentar:

  1. Vilken superhärlig tolkning! Fint med banners och gesson! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!