tisdag 27 mars 2012

Mollys kitutmaning mars

Jag pernumererar ju på Molly-kiten. De är helt fantastiska! Lilo på Mollys jobbar hårt för att vi prenumeranter ska få så färska nyheter som möjligt. Ofta kommer delar av kiten direkt från USA och Lilo jobbar som en tok för att få iväg dem med vändande post till alla prenumeranter. Varje månad har hon också utmaningar till kiten (som man måste ha ett kit för att delta i) och utmaningar för alla (som är öppna för alla, oavsett om man har kit eller inte). Detta är mitt bidrag till mars månads kitutmaning.


Papper, tags, blommor och bokstäver kommer från mars månads shabby chic-kit. Jag har lagt till en boksida som fotomatta, lite bling och så har jag stämplat och färgat in med Distress Ink Walnut Stain.


Kom snart tillbaka, jag bloggar hela veckan lång! ;-)

1 kommentar:

  1. VACKERT är det minsta man kan säga! Kikar på vad ni skapat innan lotten dras! /Lilo

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!