söndag 1 april 2012

Perka 60

Igår var jag med om en helt fantastisk kväll. Min väns pappa fyllde nämligen 60 och skulle firas med en överraskningsfest! Han hade själv ordnat öppet hus hemma, men det tyckte inte hans dotter var tillräckligt festligt, så hon och några till i familjen ordnade en rejäl baluns istället! Jag var bartender under kvällen. Kvällen bjöd på mat, tal, gitarrspel av flera ur den musikaliskt begåvade släkten och underhållning av Örebro-bandet Tullamore Brothers.





Jag hade ju såklart även gjort kortet som alla skrev på... Det var en utmaning att använda ett foto på ett kort, men jag tycker jag lyckades ganska bra, vad tycker du? Grattis-stämpeln kommer från Pysseldags.


1 kommentar:

  1. Kortet blev otroligt uppskattat av jubilaren! Tack snälla Anna för det fantastiska kortet som ramade in kvällens gäster!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!