söndag 22 april 2012

Självporträtt

Jag försöker att utmana mig själv att göra alster som jag blir nöjd med. Oftast blir jag ganska nöjd. Men inte helt. När jag är hos Mahlin blir jag alltid inspirerad att leka lite längre utanför min bekväma zon, vilket kan leda till både bra saker och skräp. Den layout jag visar idag faller definitivt i den första kategorin. Jag är NÖJD! Bokstäverna hade Mahlin tänkt till en LO hon höll på med, men där de i slutändan inte passade. Fotot var också något som hon hade på sitt bord.


Jag har kladdat loss med gesso, mist och stains... Satt dit papper, foto, dekorationer... Och på med mera gesso! Det blir så snyggt när det är lite vitt på allt! (och så är det kul att vara lite galen med pensel och gesso)

Fotot är taget av duktiga Sofia!

1 kommentar:

  1. Nice! Vacker fotodag med vacker fotoflicka blev vacker fotoLO. Väldigt fint!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!