söndag 11 augusti 2013

Nytt år, ny kalender

Så var det dags igen. Semestern är slut och vi börjar med ett nytt, fräscht läsår! Inför skolstarten är det massor med kampanjer och reklam om alla nya, snygga saker som man kan köpa för att pigga upp det nya året... Jag har en kollega som var snäll och fixade kalendrar med utbytbara framsidor till det nya läsåret och som tack har jag gjort en ny framsida till hennes kalender.



Jag lämnade min framsida som bidrag till en tävling på facebook, där utmaningen var att använda washitejp, stämplar, dekorationer men inga mönstrade papper. Kul utmaning för mig som älskar mönsterpapper!

Stämplarna kommer från Prima och jag har använt fyra olika Distress-dynor att stämpla med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!