torsdag 12 september 2013

European Scrap Battle - Alter

Jag gick vidare direkt i Alter-grenen också, eftersom deltagarantalet var så lågt. Idag visar jag mitt bidrag, en väggdekoration i shabby chic-stil. Här var utmaningen också att använda ett enda ord, som skulle beskriva något om vad scrapbooking betyder för mig. Jag valde att använda ordet Create.



Jag har målat ett papprör (som det en gång var en whiskeyflaska i) med flera lager vit gesso och ett lager Crackle Paint Rock Candy. Sedan dekorerade jag rullen med spets och rosor. På baksidan fäste jag ett papper som hänger ner, som om det var en rullgardin. Jag har använt mönsterpapper från Prima, olika dekorationer, mer gesso och Crackle Paint. Jag hade jättekul när jag gjorde min väggdekoration! Den är lite urflippad... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!