söndag 8 september 2013

European Scrap Battle - ATC

Nu har alla grenar i European Scrap Battle dragit igång. Jag är med och tävlar i LO (där jag gick vidare efter första omgången), alter och ATC. I alter och ATC gick alla deltagare som lämnat in sina bidrag vidare, eftersom vi var så få. Så det blev ingen spännande omröstning utan vi får nu vänta på nästa utmaning.



Jag vill visa mitt ATC idag. Utmaningen var att använda sig av ett enda ord på sin ATC, som beskriver vad scrapbooking betyder för just mig. Utmaningen till alla tre grenar som jag deltog i den här omgången var samma, så jag försökte göra tre så olika alster som möjligt. Scrapbookingen betyder ju många olika saker för mig.

Jag har använt ett papper från Prima som jag klätt ett spelkort med. Sedan har jag stämplat med ett hexagonmönster i vitt, som bara syns lite svagt. Kanterna har jag distressat med mycket Distress Ink Black Soot. Ett frimärke, några kugghjul och en ros med blad och knoppar passade perfekt till pappret. Ordet Kreativ har jag skrivit på min lilla Dymo.

Kom snart tillbaka för fler uppdateringar från turneringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!