söndag 29 september 2013

Summer adventure

I somras hade jag en massa olika påhitt för mig. Ett av dem var att åka till Åland med en vän. Här har jag scrappat ett foto från den resan. Jag har använt ett färgschema från CSI och sedan har jag sparat små saker från resan i kuvertet nedanför titeln.


Papper och chipboarddekorationer kommer från Prima. Alla kanter är infärgade med Walnut Stain och jag har även använt den stämpeldynan till att stämpla på layouten och på kuvertet.



Den här layouten gjorde jag på en lördagsträff med Örebro Scrapbookingsällskap. Vill du komma och se vad vi gör eller bli medlem och vara med på våra träffar? I bloggen finns information om kommande träffar och mer information om föreningen, hur man anmäler sig och hur man blir medlem. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!