tisdag 21 januari 2014

Svartvitt med ett stänk av blått för Pysseldags

Idag vill jag visa ett kort som är nästan helt svartvitt. Ja, nästan. Lite blått slank med också, för att pigga upp det hela lite.


Motivet på mitt kort kommer från Some Odd Girl. Jag har stämplat på akvarellpapper och färglagt med akvarellpennor och vattenpensel. Jag har matchat motivet med en svartvit kollektion från BoBunny, lite spets och några blommor. Ett metallhörn och tre små hjärtan fick också vara med.

Stämpeln Tycker om dig (finns även som digital stämpel i shoppen) har jag stämplat med svart dyna på vitt, slätt cardstock. Alla kanter är distressade med svart distressdyna. Runt mitt motiv har jag stämplat med stjärnor i svart och blått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!