söndag 15 maj 2011

Bröllopskort!

Jag fick frågan på jobbet om jag inte kunde hjälpa en kompis med ett bröllopskort... Jag har aldrig gjort något bröllopskort, men hade fått stämpla upp Magnolias fina brudpar när jag var på kurs med Rimna sist, så jag tvekade inte en sekund! Bröllopets färgtema är lila och silver. Det passar ju mig som handen i handsken! Dessutom var jag på Stellas igår (kolla in erbjudandet i shoppen) och fick med min en påse med godis hem.

Jag har färglagt brudparet på kortet så att de ska likna det riktiga brudparet (hårfärgen) och pyntat med lite stickles. Sedan har jag dekorerat med pärlor och fjärilar.




Detta kort lämnar jag som mitt bidrag till Pysseltagens Månadsutmaning i Maj, där man ska välja en rad på en liten bingobricka. Jag har valt en diagonal rad: Stämpel, Pärlor, Fjäril. (se bilden).


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!