torsdag 26 maj 2011

Vadå pennburk?

Jag upptäckte plötsligt att flera av mina kolleger hade fina, hemgjorda pennburkar. De påstod att någon på jobbet hade varit så snäll och pysslat till dessa fina burkar åt dem! Jag blev lite avis, så jag gick hem och pysslade mig en egen burk...







Dessutom gjorde jag en burk till klassens Kropp- & Knopp-frågor. Vi har livskunskap ibland, och de frågor som man inte vågar ställa själv kan man skriva på en lapp och ge till mig så tar jag upp det på nästa lektion. Nu finns det en fin burk att ha frågorna i!



Ikväll ska jag till Örebro Scrapbokingsällskaps terminsavslutning, då vi ska pyssla med kit! Nästa blogginlägg kommer kanske att innehålla något annat än burkar... Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!