söndag 29 maj 2011

Nordsalten HK #30

Dags igen att försöka mäta sig med alla de duktiga norskorna. Det måste ju vara något i luften som gör att de norska kortmakarna är så fantastiskt duktiga! Jag tittar på deras kort och känner att jag aldrig kommer att kunna mäta mig med dem, deras känsla för färg, form och detaljer! Jag försöker i alla fall, om inte annat för att låtsas att jag spelar i samma liga... ;) Utmaning nummer 30 heter kort och gott Perler!





Mitt kort är gjort av BoBunnys serie Gabrielle, Pink Paislees serie Butterfly Garden, och lite smått och gott jag hade liggande i pysselhörnet.

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, kjempeflott med alle sommerfuglene. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!