torsdag 2 juni 2011

Nordsalten HK #31

Nordsaltens utmaning #31 heter Barnfödelsedag! Nja, den heter ju Barnebursdag, men det förstår ju vem som helst som kan lite norska att det betyder barnfödelsedag. Jag kan inte motstå att delta i utmaningen, fast jag vet att om 2 veckor, när det är deadline, kommer det att finnas 150 bidrag till utmaningen som alla är så fantastiskt vackra! 

Mitt kort gjorde jag på Örebro Scrapbookingsällskaps terminsavslutning, då vi hade kit-träff. Det är lika kul varje gång, att alla får samma papper, men ingen gör likadant! ÖSS-tjejerna är inte kortmakare heller, det är mest jag och grannfrun som gör kort på deras träffar. Eftersom vår kit-ansvariga kassör kom lite efter oss andra, började jag med att färglägga ett stämpelmotiv. Det passade perfekt till det blommönstrade pappret, och hela kortet känns lekfullt men ändå fint, som gjort till ett barn!



Tack för titten!

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvaraRadera
  2. Herlig kort - nydelig motiv og vakker pynt. :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvaraRadera
  3. Lekkert kort! Tusen takk fot at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    KLem fra Mari

    SvaraRadera
  4. Kjempesøtt kort, Tilda er jo bare sååå herlig :D


    Klem

    Carina
    NSHK

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!