söndag 12 juni 2011

Bridezilla och white space...

Nu har jag gjort det igen! En LO alltså... Jag gör ju kort och altrar, men emellanåt gör jag helsidor också. Och eftersom Syster Yster ska gifta sig kände jag att denna stora händelse måste dokumenteras! Det kommer att bli ett helt album så småningom, än så långe är det två LO:s.

Denna LO är inspirerad av Creative Scrappers skiss #158 och gjord till Mollys kitutmaning för juni månad. Mollys utmaning är White Space. Det är ofta tomma ytor på mina LO:s, så det var inte så svårt i sig, men jag har valt att använda pyttelite mönsterpapper och fokusera på dekorationer istället, så att så mycket som möjligt av bakgrunden syns. Jag har mistat med grönt över ett par masker från Prima, ritat tre rektanglar och sen skvätt med lite rosa mist. Kitet från Mollys är fullt med rosa och vita dekorationer, så de gav ju färgtemat. Jag har använt nästan hela paketet med söta blom-brads!







Tack för titten!

3 kommentarer:

  1. Superduper, fint!!

    Kram/Christel

    SvaraRadera
  2. Verkligen fint! Jag blev helt kär i de söta blombradsen själv. Snyggt mistat också! =)/Lilo

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!