torsdag 2 juni 2011

SWE scrapbook & Mollys

Jag gillar ju SWE Scrapbook, det är en av mina bästa inspirationskällor. Jag och SWE Scrapbook äter frukost tillsammans. Just nu, fram till den 3 juni (imorgon!), pågår en tävling sponsrad av Mollys Scrapbooking. Du som läser detta vet nog att Zildara hjärta Mollys är lika med sant. Läs mer om tävlingen här!

Jag har gjort ett kort till en av mina bästa fröknar i avslutningspresent. Hon läser kanske detta. I så fall vet hon att hon ska få ett fantastiskt kort på skolavslutningen! Jag kan ju liksom inte låta bli att visa det, när tävlingen tar slut snart.

Här är mitt kort med fåglar på:






Tack för titten, och kom snart tillbaka för fler knasiga avslutningssaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!