fredag 3 juni 2011

Card and Scrap #10

Den danska utmaningsbloggen Card and Scrap kallar sin tionde utmaning kort och gott för Blomster! Tidigare hette denna utmaningsblogg Picture and Scrap, men de har gått ifrån att man måste använda en speciell bild till sina kort, och kommer nu istället att ha olika utmaningar. Det gillar jag, som inte har något bläck i skrivaren för närvarande! Mitt kort är ett enkelt kort. Jag har valt att låta den mistade bakgrunden vara kortets enda dekoration, jag har stänkt med lite rött och grönt istället för att dekorera med papper eller annat. Då skulle ju inte den vackra silhuetten av rosen synas! Inuti har jag mistat med grönt över en annan mask (båda från samma set, från Prima) och stänkt lite med blått för att hålla ihop de båda sidorna.




Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. wawwww super super flot, ser godt ud med blomster i misten,

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring,
    krammmmm

    SvaraRadera
  2. Så flott kort:) Nydelig bruk av mist. Takk for at du deltar på Card and scrap sin utfordring. Klem Bettina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!