lördag 11 juni 2011

Skolavslutningen är förbi!

Ja, så är det ju. Eleverna skuttade glatt hem i torsdags (och fröknarna tog en vinlunch). Nu har vi några planeringsdagar kvar (ny läroplan, nya mål, nya betygskriterier) sedan är det full fart in i sommarlovet! Mitt första på flera år, eftersom jag har valt att jobba på somrarna för att få lite klirr i kassan. Den här sommaren ska jag ladda mina urladdade batterier istället. Hurra!

Jag gjorde kort till mitt arbetslag, som tack för ett bra läsår. Som lagledare ska man ju peppa, eller hur? Vi har haft ett bra år, vi har fått till en hel del förändringar i skolans ganska tungstyrda organisation, och kan se fram emot mer av den varan framöver.

Bästa fröken Y fick ett rosa kort med anspelningar på våra AW-fredagar...



Fina musikfröken S fick en tag med mycket noter och romantik.


Sköna fröken H fick en jättefjäril!

Under sommaren har jag som mål att blogga något varje dag. Vi får se hur det går...

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!