fredag 6 juli 2012

Distress Ink Summer Colors

De tre nya distressfärgerna är vackra! Jag var lite tveksam till en början. Beställde dem och tittade sedan på en video där Tim Holtz demonstrerade de nya färgerna... Oj, de var ju så himla starka... Var de verkligen min grej? Jag hade ju beställt dem, så det var bara att prova dem när de kom. Oj, så glad jag blev! Jag färgade in tre tags och lade på lite gesso. Sedan fick de vila några dagar medan jag bestämde mig för vad jag skulle göra med dem...

Distress Ink Mowed Lawn.

Distress Ink Picked Raspberry.

Distress Ink Salty Ocean.
Till slut valde jag tre olika texter från ett Tom Holtz-paket, dekorerade så olika jag kunde, men så att de fortfarande skulle passa ihop. Så småningom ska jag rama in dem och sätta upp dem på väggen, tänker jag mig...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!