torsdag 19 juli 2012

Färgutmaning

I söndags var det dags för en ny Facebook-utmaning. Den här gången skulle man skapa helt i grönt, med tre knappar, stickles och en stämpel. Utöver detta fick man använda mer saker, men allt skulle gå i grönt, möjligen fick mönsterpapper ha några små klickar av andra färger, men det skulle vara mest grönt. Jag tog mig an utmaningen med stor iver, kom av mig efter fem minuter och började om.



Min tag är infärgad med Distress Ink Mowed Lawn. Jag har använt samma distresser till att färga in tissue tapen och kanterna på den gröna cardstocken också, samt att stämpla med. De tre knapparna är genomskinliga, eftersom jag inte äger en endaste liten grön knapp. Blomman är dekorerad med genomskinlig Stickles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!