måndag 25 mars 2013

Svartå Scrapträff

I helgen har jag verkligen fått pyssla loss ordentligt! Jag, grannfrun och sjuksyrran var på träff i Svartå, där fem glada tjejer hade ordnat en riktigt mysig helg åt oss och de femtio andra deltagarna! Vi träffade både gamla och nya scrappare och hade massor med kul bland papper och lim!

Idag visar jag min första layout från träffen, som var mitt bidrag till tävlingen Think outside the box, där bidragen inte fick ha några räta vinklar. Min enkla lösning var att runda alla hörn med en stans. Inte så himla nyskapande, kanske, men tillräckligt för ett första alster.



Cirklarna som utgör bakgrunden har jag gjort med distresser, gesso och en mask. Jag gillar att utmana mig att göra saker som inte är kort eller shabby chic... fast jag börjar tro att färgglada layouter är min nya hemmaplan!

Titeln funderade jag länge på. Eller, jag funderar fortfarande. Men något måste ju dit, så till slut blev det ett "mm..." Drinken var ju god!

Återkommer med fler alster under veckan, både från Svartå och andra träffar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!