lördag 30 mars 2013

Scraplagrets påskcrop - #6

Scraplagret har en påskcrop som sträcker sig över påskhelgen. Jättekul med många inspirerande utmaningar! Jag har gjort ett kort till utmaning nummer 6 - Gör ett kort med white space.


I vanliga fall har mina kort inte så mycket tomma ytor, så jag tänkte att detta var utmaningen för mig. Mitt kort består av straw-färgad cardstock, en tag som jag färgat in med Distress Ink - picked raspberries, lite rosa twine, några körsbärsblommor och en snygg hattnål. Utmanade mig själv lite extra genom att låta hela kortet gå i rosa utan att bli alldeles för puttenuttigt.

Tack till Emma och Scraplagrets DT som hittat på så många kul utmaningar!

2 kommentarer:

  1. Jag är som dig, gör kort med detaljer och ej så tomma ytor. Visst är det kul att prova på nytt?!
    Snyggt och stilfullt.

    SvaraRadera
  2. Du har ju lyckats perfekt med utmaningen - man kan tro att du aldrig gjort annat än white space-kort! Toppen! Tack för att du varit med och skapat!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!